Ares

Ares
Ares

Secret society? Ok. Ik heb een betere verwacht. Het is een serie die alleen gefocust is aan actie zonder een diep, meeslepend verhaal. Misschien dachten zij dat een dieper en uitgebreider verhaal saai zou zijn, of misschien hadden zij het budget niet om te vertellen waar het verhaal nou precies over gaat dan over een secret society, zoals:

  • Wie was die oude vrouw en wat deed ze, anders dan naar ons toe te kijken?
  • Wat heeft de olie te maken met de slavenmarkt? Bedoelden zij te zeggen dat de olie verzameld door de slaven?
  • Waarom dook Rosa in de olie?

Zoals ik al vermeld heb vind ik het een vage serie met ook technische problemen:

  • De achtergrondmuziek was luider dan de stemmen; moeilijk verstaanbaar.
  • Slechte belichting; de beelden waren veel te donker.

Of ik Ares ga aanraden? Nee. Maar ik hoop wel op een betere tweede seizoen.

Leave a comment